Söndagkväll

Fyfan vad jag har ont i kroppen, märks att jag inte har tränat på länge. 
Har ont i varenda jävla smuskel som finns på kroppen...speciellt magen.
Lär ha ännu mer träningsvärk imorgon Men kul är det.
Har köpt guldkortet så får göra det mesta.. i veckan ska vi prova på
Zumba, och bodypump, sen om vi orkar kanske vi far någon dag och
simmar.

I går lagade jag 3 rätters till mamma och pappa, sen följde jag med
Minna, Jens, Julia och niklas (tror jag han hette) på bio och såg
John Carter, den var bra.. men lite långtråkig ibland, fast gillar
man science fiction/action så kan jag rekomendera den. Idag var jag
och Carro och körde ett ordentligt pass på STIL, sen så har vi gjort
hemma gjorda ansiktsmasker och hårinpackningar, vet väll inte om det
funkar men det var kul att grisa lite.




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0