Tokig

Jag vill ha långt hår NUUU!! blir tokig på mitt hår, det är i en sån där längd
då det inte går att göra någonting alls, för långt för att styla till det, för
kort för att göra håruppsättningar.. det bara hänger. Men det är ju det
jag får räkna med när jag håller på att spara ut det...

Men finns det verkligen ingenting man kan göra för att det ska bli lite
roligare...åh vad ska jag göra för att får håret att växa??..funkar verkligen
ricinolja? ska jag skaffa extension, löshår..klippa det ofta, Kristin har du
några ideér?







Kommentarer
Postat av: Kristin

Hmm...svårt att få det att växa snabbare...men löshår då?? Du kan ju ha med clips om du inte vill investera i keratinextensions. Då kan du ju sätta fast det lite när du känner för det?! :)

2012-03-19 @ 23:48:43
URL: http://myworldrobe.blogg.se/
Postat av: blåndi

Ricinoljan funkar på mej, beställde en halvliter och fick en halvliter på köpet, bodystore.se men när du tvättar bort de så måste du schamponera håret jättenoga så att allt far bort. Sen tar du balsam som vanligt och ju oftare du kletar in de och ju längre du låter de sitta, desto bättre är de. Du vet ju hur mitt hår såg ut - så dött de kunde bli, och nu är de inte lika nött som de var förr! (:

2012-03-20 @ 09:35:44
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0