Vart är världen på väg

Sitter och tittar på toddles and tiaras. Det är en skönhetstävling för barn.
blir bara förbannad, så jävla sjukt.. Mammorna tvingar sina barn att vara med 
i tävlingen och tvingar på dom en massa jävla spackel, och översmyckade
klänningar, och inte nog med det så har dom lösnaglar, löshår, lösögonfransar,
tandprotes, mm. Allt för att dom ska se så perfekta ut som möjligt.

Sen om barnen inte vinner det högsta priset så blir dom besvikna, en mamma
flippade totalt ut och blev så sur för att hennes dotter "bara" blev drottning.

"Hon vann drottningtiteln då kan hon inte vinna nått högre, jag trodde att hon
skulle vinna nått högre, jag är väldigt besviken, jag trodde hon skulle vinna
grand supreme, jag mår illa"

Nå ska väll ändå barn få slippa allt detta elende med hur strikt ideal vi har, tänk
att få bli bedömd som barn hur vacker man är, näe alla är vi lika vackra.. det finns
alltid något fint hos någon person, och det är olika för alla, så varför ska vi hålla
på och tävla om vem som är snyggare än den andra, typ fröken Sverige och
den där skiten.. nä skänner att jag blir förbannad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0