Bildbomb

Börjar dagen med att bjuda på en massa bilder, de är väl kul?


Köpte en ny pipleksak till Penja. Klarade dock inte av att köpa kaninen, tyckte den var för söt för att
förstöras. Ska köpa en nästa gång, fast bara till mig!


Somsagt.. förstöras. Det tog inte länge så var ankan bara en våt trasa. Kul ens..


Bad Julia om ett enkelt glas vatten, också fick jag detta! Så jävla söt. ♥


Inte min hund...


När jag körde hem från Klövern klockan 4 på natten. Det var helt soligt och fint!


Självklart hade någon flyttat på rondellkossan under natten.. Kommer köra på den en vacker morgon.


Insåg igår när jag skulle göra frosting, att vi inte hade något florsocker. Så fick göra mitt egna i en
minijävlamortel. Värt att nämna var att jag behövde 10 dl...


Fulaste cupcaksen ever. Allt är florsockrets fel. Men dom vart goda!


I protest mot frostingen gjorde jag muffins med hallongömma istället. Jag äter typ aldrig cupcakes,
roligare att baka än att äta och jag gillar inte när det är för sött. Men dethär var precis lagomt! namnam.


Japp! Det går helt utmärkt att använda skoldatorn som ministudio!

Godmorgon, btw! Har just avslutat ett prov och det gick förvånadsvärt riktigt bra! Hela provet längtade
jag dock efter min soffa och hörlurarna som jag lyckades gräppa med mig innan jag for på morgonen.
Varje dag sitter jag och svär för mig själv över att jag ALDRIG kommer ihåg att ta med mig hörlurar..
Men idag, då jävlar!


Men.. Tror ni dom funkade? NÄ. Fast det beror på hur man ser det. Gillar man lite robotröst, blandat
med sprak och pipljud, utan det minsta dunk.. Så, kanske.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0