Hate this!

Idag har förskylningshelvetet blivit värre. Jag fanimej HATAR att vara förskyld.
Och lär ju få ha det här symtomet ett bra tag eftersom att all växtlighet
är på väg att blomma ut vilket gör det extra jobbigt för oss pollenallergiker,
som jag då råkar vara.

Solen skiner här i Luleå och det blåser inte för ovanlighetens skull. typ 15+ i
skuggan skulle jag tro. Vill verkligen gå ut och gå i finvädret men orkar inte.
Har kurat ihop mig i vardagsrummet med täcke och en kopp med TE. Men
ska ta och knarka i mig nå tabletter nu, så då lär jag nog piggna till lite.
Hade tänkt ta och unna mig lite chokladpudding också med då hade vi
slut mjölk så då gick ju inte det. Var nog inte meningen att jag skulle
äta den helt enkelt. Måste ju tänka på figuren.. NOT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0