Lördag

Näsan rinner och ögonen kliar.. nu har pollenbesvären startat!
Jävla fan alltså, fuck life!!

Nä nu ska jag inte tänka så, jag älskar livet, kan inte bli mkt
bättre än vad det är nu.. allting är verkligen på top just nu.
Jag är så lycklig, allt som jag gick och oroade mig för har löst
sig, till det bättre dessutom.

I alla fall, idag har jag och Carrofia varit och hälsat på släkten
som är och campar i boden, Jag, Carro och kusinerna for till
äventyrsbadet och lekte och busade, sen vid 3 for vi hem
igen och jag har hjälpt mamma att tvätta kläder. Sen har
jag även hunnit med att grilla ett tag på Gultzaudden med
Emelie och Sanna.. Men det var så jävla kallt så vi for hem
istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0