Medvind

Äntligen börjar jag känna lite medvind och att den enorma backen börjar gå neråt.
Kanske är jag påväg mot bättre tider!?

Det är varmt, soligt och det gör massor för själen! Dessutom ringde balklännings-företaget
igår och sa att dom skulle fixa min klänning i tid! Åååh, hoppas allt blir bra nu!!


Minns ni min "to do-list" jag visade i början av veckan? Well, kolla här!




För typ första gången i mitt liv tillåter jag mig själv att klappa mig på axeln och säga att jag ska vara stolt
över det jag klarat av! Jag har mycket kvar att ta mig igenom, men förhoppningsvis har jag nu mer styrka
till att fortsätta. Milly sa så kloka ord en gång, som ofta spelas upp i huvudet, varför ge upp när man kommit så pass ångt!? JAG ÄR STARK! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Å de är så kul att se att det blir bättre, äntligen! Allt blir bra tillslut, jag sa ju de, bara att fortsätta kämpa! Älskar dig / syster

2012-05-27 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0