Förskyld

En snuvig och hängig Sandra sitter här och skriver. Har åkt på en
rejäl förskylning + lite känningar av pollen. Vaknade för en timma
sen ungefär när mamma kom hem, fick typ panik när jag fick reda
på vad klockan var. Hatar att sova bort hela jävla dagen.
Men jag behövde nog dom där extra timmarna. Fast lär ju inte
kunna sova i natt. Tur det bara är en dag kvar innan man
får vara ledig igen.

Imorgon efter skolan far jag till Älvsbyn för att fixa frillan inför
studenten, ni får se bilder imorgon på vad det blir för nå läckert.
Efter det blir det att stanna kvar i Älvsbyn hos min flickvän♥
Gu vad vi ska mysa på och göra allt vi inte kunnat göra sen jag
flyttade till Luleå. Grilla på hundberget, cykla in på byn och köpa
glass, laga massa mat och baka, sitta ute och grilla hela natten.
Kommr bli awesome!

Jag och mitt ♥









Kommentarer
Postat av: blåndi

Jag då, vill du inte träffa mej också?

2012-05-15 @ 22:42:05
URL: http://turbopingvin.blogg.se/
Postat av: blåndi

De låter skitbra!!

2012-05-16 @ 08:53:24
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0