Var är du studenten?

NU VILL JAG TA STUDENTEN!!!
Är så sjukt jävla less så att jag vill spy, orkar inte engagera mig ett dugg på skolan.
min hjärna har tagit studenten för lääääääääänge sen. Fast har avsluta en massa
kurser nu så har inte alls många kvar nu. Bara rörligbilden och mediafabriken kvar.
Samhällsen har jag avslutat, bara några kompliteringar som ska göras imorrn, sen
är det finito!

Imorgon åker jag och Andreas till stockholm"fjollträsk" och hälsar på hans mamma
med respektive, Sommar och sol är det ju där nere så mina sommarkläder lär
få åka ner i resväskan, för nu ska det synas lite hud. Behöver få lite färg på kroppen,
som den blekfis jag är just nu, och vill ju inte vara en blekis på balen, så måste ligga
i med solningen. Kameran lär åka med till stockholmo, men vette tusan om det kommer
fotas nå. Blir alltid så för mig, jag har med kameran men fotar aldrig, men ska försöka,
och har ni riktigt tur så kanske bilderna hamnar här sen♥

kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0