stockholmo

Då har Andreas börjat åka mot Kiruna för att jobba, saknar han redan.
hur ska jag klara av en hel vecka utan honom..I alla fall helgen har
jag ju som sagt varit i stockholm eller i Kallhäll som stället heter
där hans mamma och Salim bor. Var så himla fint där,
nästan som att vara utomlands, och toppenväder har vi också haft.
Vi har ätit en massa god mat, shoppat lite grann, åkt båt och solat,
kan inte bli så mkt bättre, längtar redan tillbaka!♥

Minna min andra älskling får jag också träffa, hon kommer och
hämtar mig om en timma ungefär och sen sticker vi till
Älvsbyn!














Kommentarer
Postat av: Kristin

Vilket gulligt par ni är! :) Ser ut att haft en underbar helg...myys! Vi ses på baal måndag :))

2012-05-28 @ 20:27:26
URL: http://myworldrobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0