Sjukt lyckad tjej.

Var småsur på Jens. Skulle retas och trycka upp trynet mot bilrutan. Och på nå
jävla vänster uppfattade jag avståndet mellan mitt face och rutan HELT fel.

KABOM, facet rätt in i rutan med halvöppen mun. Känner hur blodet börjat
rinna ner för hakan, och försöker dölja det lite fint för Jens. Men misslyckades.

Så nu har jag fått mig dumförklaringarx1000, och ja. Jag är en sjukt lyckad
tjej. Och en oerhört pinsam flickvän, också dessutom.

Så, om jag kommer till skolan med univeriums fetaste fläskläpp så behöver
ni ju inte fråga.


Lite sådär kommer jag nog se ut ungefär.




Kommentarer
Postat av: Lina

NOT! Fast oj den headern var ju också himla fin!! Dock så var den andra bilden ännu mycket finare på dig!;);) <3

2011-09-28 @ 00:09:49
URL: http://linash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0