Underskatta aldrig teckat.

Somsagt, två underbart lyckade dagar! Allt tack vare Emma :)♥
Inge mer om de.

Ikväll for jag och spelade innebandy med några från laget och nå
andra. Man förstår verkligen vad man saknar och ting, kändes så
himla underbart att stå där på de gröna golvet, med klubban i handen
och bollen som rullade från människa till människa. Det är livet. Livet.

Nu hade jag tänkt krypa ner i min underbart sköna säng och se på film.
Och inte vilken film som helst, utan Järnjätten. Såg den för nån dag sen,
men jag blir aldrig less den! Det är den enda tecknade filmen som jag
rent utan storgrinar till. Har alltid gjort de, och kommer alltid att göra.
Och nej, man ska inte underskatta tecknad film. De var de första jag
såg på när jag var liten, varför skulle jag ändra på de nu, bara för att
jag har blivit äldre? Näe, never in my life.

Järnjätten, somsagt. Se den! ;) Och somsagt2, man blir aldrig riktigt stor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0