Tråkigt, tråkigare, tråkigast.


Kan man dö av tristess?
Att man liksom bara tynar bort, bara för
att man sitter och väntar på att saker ska hända,
fast det gör inte de. Det känns bara som att man
sitter i tomma intet.
Näe, logiskt sett kan man nog inte dö av tristess.
Fast, helt omöjligt är det nog inte.

"16-åring dog av tristess.
 Läkarna undersöker
nu dödsorskaren på närmare håll, men såhär
säger Jan Hansson, läkare på Sunderbysjukhus:
Enligt obduktion så beror dödsorsaken på att
personen var djupt nertråkad, vilket ledde till
att hjärnan slutade arbeta och organen kolappsade."

Tänk om det stod så i tidningarna..

Det jag vill säga är dock att jag har gått
runt idag och funderat på om man verkligen
kan dö av tråkighet? Jag har haft så tråkigt
att jag inte vetat vars jag ska ta vägen.
Huvva, säger jag bara.

Men, jag tänkte trots denna enormt tråkiga
dag, slå på ännu en film nu.
Den här gången blir det The Last Song.
Har hört att även den är bra, så jag kör på den
ikväll/natt!



Skriver om den sen..

Uppdate: Även denna film var otroligt bra!
Så otroligt många känslor i filmen, sorglig
och gripande. Se den!
Natti♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg du filmen på internet eller?:) för har också velat se den, under en vääääldigt lång tid nu!:D hehe:P

2010-08-19 @ 17:38:09
URL: http://emmaaabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0