Pepparkakshus

Idag for vi ( Sandra och Minna) och Jens och åt
på Okey. Efter det for vi till Minna och påbörjade
ett arkitektjobb, nämligen att bygga ett pepparkakshus.

Och NU, efter många om och men, så är det äntligen
färdigt. Och snyggt blev det, precis som vi trodde!



TADAAAAH!

Och det här var mallen vi gick efter..




Går då knappt och se skillnad på dom.. Erkänn?

Och här har ni byggarbetarna.. Dom gjorde ett tappert arbete!






Och om ni tycker att det lutar, så ser ni HELT fel. För det lutar inte, inte
ett dugg.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Smekizz.blogg.se



svar:

Jasså tycker du det? Jag tycker inte alls texten var känslolöst utan ärlig, saker som hör suger ibland.



Hon har faktiskt inte gjort mig någonting. Men som du inte har förstått än: (jag skrev en åsikt om en person.) En åsikt om "14 år och gravid, hennes kille och klädstil" och det jag skrev är också sant.



Du tycker inte att det är okej att jag skrev att hon har ful kille, klädstil och du värkar som du tycker att det är okej och bli gravid när man är fjorton år! Men jag tycker inte det och det är därför jag skrev "det jag tycker" inte du, om henne.



jag börjar snart undra hur gammal ni/du är tio-elva kanske? (Rätta mig om jag har fel)

2010-12-12 @ 02:20:07
Postat av: Malin

Jätte fin blogg! :)



Ha en bra dag, kraam! /Malin

2010-12-12 @ 16:20:39
URL: http://mallishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0