Det här är jag..

Det här är mitt första inlägg på den här bloggen. Och vem är "jag" då?
Jo, mitt namn är Minna och jag är en oss två bloggare. För som ni säkert
redan har förstått är vi två stycken. Ni har alltså slagit två flugor i en
smäll. En blogg, två bloggare!

Jag och den andra bloggaren (som ska få pressentera sig själv) är
väldigt olika, men samtidigt väldigt lika. Hur går det ihop? Tänker
ni då. Och svaret är; Jani. Bra fråga. För vi har faktiskt inte själva
kommit på svaret på den frågan. Det bara är så. Och jag tror det
är det som gör att vi har så satans kul tillsammans!

Om ni kommer följa den här bloggen, kommer ni få se både våra
likheter och olikheter. Hur vi utrycker oss i ord och självklart hur
vi är som personer.

Läs och njut! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0