Ny header..

..Kanske. Eftersom den här bloggen drivs av två stycken, betyder
det två olika åsikter. Fick sån lust att göra en ny header, men utan
att fråga Sandra vad hon tyckte ;) Får väl hoppas att hon inte blir
jättesur på mig. Ett knapptryck och den gamla headern är tillbaka, phoff!

En vacker dag ska vi ta oss tid och göra en riktigt snygg header, med
bilder. Dock inte det lättaste eftersom jag lider av kameraskräck. Hatar
helt enkelt att ta bilder på mig själv.. Nej, det är inte kul!

Och nästa fråga är såklart, "varför går du media om du har kameraskräck?".
Måste nog vara världens bästa fråga, trots allt. Jag ställer mig hellre bakom
kameran som ni förstått. Men ibland tvingas man tyvärr att möta linsens
 hemska öga. And that's life! Får leva med det, helt enkelt ;)

Men somsagt, jag slipper helst.


Självporträtt? Jajjamän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0