Allt blev så mycket bättre.

Rubriken säger allt.
Jag somnade på soffan, illamåendet försvann.
Ett tag efter det ringde Jens och sa att han är
ledig hela den här veckan. Och jag som var på
det sämst tänkbara humöret och trodde att den
här veckan skulle bli en plåga. Nu sitter jag här,
med världens leende på läpparna och en känsla
av lycka, i heeela kroppen!

Dessutom så älskar jag att vara hemma själv,
jag känner mig så himla fri. Her alltid på
musik på högsta volym, dansar runt i hela
huset och gör sånt som jag tycker om
att göra, för både kropp och själ, i det
här fallet fick jag mitt välkända bakryck.
Och sommarkaka blev det den här gången! :)



Dock är jag fortfarande en latmask som inte orkar kirra egna bilder,
googles bild.


Kommentarer
Postat av: Linn

Det finns inget bättre än att vara hemma själv :)

2010-07-13 @ 23:34:23
Postat av: Minna

Nej, de gör ju inte de! Heeelt underbart! =)

2010-07-14 @ 02:51:44
URL: http://boissbaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0