Ny design!

Nu ska desigen bort. blir så less den så jag spyr snart. ska ta och sätta igång i photoshop och fixa headern. så inom en snar framtid så kommer bloggen vara fin. tänke jag skulle ta och överaska Minna lite. säkert blir de att göra om den ändå när hon kommer hem, eftersom att jag och hon inte riktigt kommer så bra överens när de gäller sånt där. De jag tycker är snyggt kan Minna tycka är jävligt fult osv. Jag och Minna är så olika men ändå så jävla lika. De är nog de som gör att vi går så bra ihop. Vi bråkar nästan aldrig och när vi väl gör de, så är de om små saker. vi blir sura på varandra, hatar varandra och kan telock med säga nå dumt om varandra. sen så kommer vi på hur jävla löjliga vi är å så ber vi så mkt om ursäkt å så är allt frid och fröjd igen. Under åren i skolan så är de jätte många lärare som har sett fel på mig och minna. de är 1000 gånger som jag har fått heta Minna. Vi kan telock med läsa varandras tankar ibland. Men oj nu kom jag lite in på ett annat spår här. var ju bara tänkt att jag skulle ta och berätta om att bloggen kommer vara lite konstig ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0