Dåligt väder

Tjollahopp :)

Som jag skrev i mitt förra inlägg som nu kanske it syns för att Minnis har blogga rätt så mkt, så skrev jag att vi skulle till Överkalix. Vi har varit där i helgen å prov campa i nyhusvagen.  Jag hoppades på sommarvärme och stålande sol under helgen. men nä inte de, när jag vaknade sådär vid 9 så möts jag av mörka moln och regn. Ville bara gå och lägga mig igen. men "jobbet" kallade. det skulle fixas i kiosken, plantera blommor och ja mer behöver jag inte säga, finns alltid saker att göra där, men nu är de klart till midsommar :)

Såg ju föresten att Minna har gjort sin tatuering nu, så kul. jag är lite borta nu när jag inte har varit uppdaterad på ett tag. Jag vill ju också göra en tatuering. men jag vet inte vad jag ska göra , funderar på att föra antingen nå i svanken elr på skulderbladet. har nästan fått mammas att gå med på de.  så inom en snart framtid kanske jag också har en tatuering :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0