Första advent

Skyltsöndag och en mysig fika på Centrum med älskling, check!
Det är helt enkelt ett måste att ta sig en fika på just skyltsöndag.
Att titta ut på alla julglada människor och förväntansfulla barn,
medans man dricker julmust och mumsar i sig en chokladboll,
är helt enkelt en oslagbar känsla för mig.

Nu känns det att julen är nära. Dagarna kommer bara rinna
förbi, och hippsvipps är man tillbaka på ruta ett, i Januari,
då man har ett helt nytt år framför sig. Nya möjligheter,
roligheter, tråkigheter, allt.

Nejni, nu ska jag göra mig klar för sängen, och sen bara
ligga och längta efter stockholm, min födelsedag, julafton,
och nyårsafton! Blir nästan rädd av tanken, vad ska jag
göra när jag längtat klart? När allt detta är förbi? Jaja,
den dagen, den sorgen. För nu är jag på ovanligt bra
humör och ska leva i nuet, sounds good, huh? :)


Kreativiteten flödar! Eller så inte..

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0