Zozo.

Sagt och gjort, jag tog mig en 45 minuters powerwalk. Kändes
otroligt skönt! Efter det har jag bara slappat och latat mig. Känns
som att jag inte har ork till att göra nånting. Men jag antar, att det
är så det ska vara på lov, att man bara ska dega och ta det lungt.

Har dock sett en film, Zozo. Har sett den ett par gånger förut,
men var bara tvungen att se den igen. Tycker filmen har så
mycket tanke och budskap bakom sig. Tycker alla som inte sett
den, ska ta sig tid att se den, och verkligen tänka på vad som
händer i filmen och hur våran värld skrämmande nog, ser ut.



Nu ska jag göra mig en nattmacka, sen sova och hoppas på
att min sötnos ringer i natt och vill prata. Natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid härligt med ledighet! =)

2010-11-02 @ 16:57:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0