Blir galen.

Okej, då inleder vi det tredje inlägget idag. Och klockan
är bara 9, herregud. Antar att jag får en släng av bloggbrisst
på helgerna när jag har annat för mig. Så då bombarderas
måndagarna, hm..

Anyway. Så har vi engelska nu. Jag ska egentligen skriva
en novell, men istället har jag suttit och läst en rad olika
matbloggar. Och bara drömt mig bort bland fläskfilé, pepparsås,
lax, pasta, smörgåsar, kycklinggrytor.. You name it.

Och när jag kollar på dagens matsedel blir jag mer än besviken.
Vilket inte alls är ovanligt.. Nejni, när jag kommer hem blir det
att slänga ihop nånting riktigt gott till middag, tro mig!


Jag tycker min matsedel ser sååå mycket godare ut. Håller ni med?
Fast palt, det är mumsmums iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0