Mer saker ni kanske inte visste..

Ditt utseende:
Hårfärg? - Mörkbrunt.
Längd? - 165.
Skostorlek? - 38-39.
Ålder? - 16, snaaart 17! :)

Kärlek:
Har du kille just nu? - Jajjamän.
Gillar du någon? - Gillar? Älskar!
Vem? - Men Jens såklart.
Tillåter du din kille röra vid dig? - Gissa? :)

Vad har du på dig? - Slossahossa kläder.
Hur ser dina trosor ut? -  Ehhm, typ rosa?
Har du någon BH? - Jaa.
Hur ser den ut just nu? - Svart.
Hur beskriver du en fjortis? - En tjej som framstår att ha jättebra självkänsla, men egentligen inte har det.
Hur beskriver du en pluggis? - En som inte kan göra nånting annat än att plugga.
Har du bytt stil någon gång? - Jojo.
Vem är din förebild? - Då måste jag nog säga min lilla mamma :) 

Bad days:
Har du varit full? - Nepp.
Har du haft sex på fyllan? - Nepp.
Har du rökt? - Prövat.
Har du snusat? - Prövat. Prövade både att snusa och att röka bara för att få bekräftat ännu en
gång att det är vidrigt, äckligt, onödigt och att jag aldrig ska börja med det.
Har du gjort något olagligt? - Säkert ;p

Yes/No:
Är du allergisk mot något? - Pälsdjur, nötter och vissa frukter. Dock känns det som om allt
detta håller på att försvinna sakta men säkert, ljuvligt! :)
Tror du på gud? - Nae.
Är du vegitarian? - Nej, skulle aldrig klara mig utan kött, trots att jag är världens djurvän.
Är du olydig? - Ibland kanske? ;)
Har du vart med om ett stort gräl? - Jo.

Antingen elr:
mjölk / saft? - Saft!
ibumetin / alvedon? - Haha, ingen aning. Tar det som finns.
katt / hund? - Älskar min lilla Zigge, men har alltid haft en förkärlek till hundar. :)
cykla / gå? - Cykla.
öl / vin? Inget utav det.

( Tidsinställt. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0