Skola vs. blogg

Tittut!

Ser att Sandra har kirrat en ny design, tycker den blev
riktigt fin! :)

Känns som att det är jättemycket i veckan,
vet dock inte vad ännu. Men jag förbereder
er redan nu. Skolan går ju trots allt i första
hand.

Har sagt det massa gånger förut, och jag
säger det igen. OOOTROLIGT kul med nya
läsare! Dessutom är det jättekul att ni har
börjat kommentera, keep going! :)


En bild från September.

Uppdate: Har lämnat in min dator nu, så nu har jag tagit mig friheten

att sno Jens sega och krångliga dator. Så där har ni en till anledning till

att uppdateringen kan bli nalta kass från min sida.


Kommentarer
Postat av: Din kära syster <3<3<3<3<3<3

vet att du älskar mig<3 puss på rumpan<3 kanjag få ditt nummer snygging?

2010-10-18 @ 18:21:47
URL: http://minnaälskarlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0