Tidsinställt.

Just nu är jag antingen ute i skogen och skjuter oskyldiga djur,
eller hjälper Jens att meka i bilen. Eller nånting annat i den stilen.
Kanske sitter jag till och med huvudet djupt nerborrat i datorn och
spelar CS. Nånting som jag för 5 dagar sen hade dumförklarat till
1000.

Fattar inte vad det är med mig. Jag, Minna Dahl, som en gång i tiden,
för inte så länge sen ville döda människor som jagade, samma sak med
spelnördar så lanar CS. Meka har jag däremor aldrig haft nått emot, det är
nånting jag växt upp med. Minns när jag var jätteliten och vistades med
pappa i garaget på kvällarna, tog av kofångare, blandade färg, tejpade
över backspeglarna när det skulle lakeras, och massa mer. Har till och
med en bild när jag har en röd "bilmeckardress" och står och lutar mig
in i en mercamotor, ser riktigt intresserad ut ska ni veta. Tror jag måste
ta och leta fram den bilden, haha.

Ja.. Kanske blev man inte som man skulle.




Kommentarer
Postat av: XOXO, LANAH

Sv: That's what I'm talking about! Helt sjukt. Det värsta är att det är den mest tråkigaste lektionen jag någonsin varit med om :(

2010-10-30 @ 23:24:25
URL: http://lanahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0