I hate skolkort!



Ska först och främst säga att jag är ensam hemma vilket jag tycker är väldigt skönt.
Få göra lite som man vill. spela musik högt som fan utan att någon kommer in och skriker att
jag ska sänka. Som ni ser på mina vackra bilder här ovanför, så har jag SÅÅ kul.
Försöker få timmarna att gå fortare så jag får sticka iväg på buggen som börjar
kl 7. Minna ska följa med och kolla idag också. Det blir kul, hoppas de är mer killar än tjejer
så Minna får hoppa in. Fast jag tror ju inte de men, man kan ju alltid hoppats..

Imorgon har vi skolkort på skolan. Funderar på att skita i allt. Jag blir aldrig nöjd med skolkortet.
Gör ju ingenting om man ser ful ut på sitt enskillda kort för de är ju bara en själv som kommer att
se de. Men de är just klassfotot som jag gruvar mig över. För om man blir
ful så kommer alla barn/ungdommar i Älvsbyn att se en. Jag föreslog till
min kära klass att vi skulle vara oseriösa på klassfotot,
de skulle vara mkt bättre. För då är det meningen att man ska vara ful.
Men nej det ratades på engång.
och om ni ser på mina bilder så är jag ALDRIG seriös på bilder.
Och i verkliga livet är jag en clown, eller som mamma säger...Pillemarisk
vilket betyder att man är en som ofta skämtar om saker och luras
på ett knepigt men godartat sätt.

Jaja ibland får man inte som man vill. och de är bara att acca. Får väll stå ut med att
se ut som fan på det här skolfotot också...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska ta skolkort Sandra!! Det är bara du själv som bli missnöjd med ditt kort, ingen annan bryr sig! Dom vet redan hur du ser ut, så de e ingen fara!



Och jag lovar, det är sällan någon som blir nöjd med sitt skolkort. Det hör liksom till att vara ful på dom. tihi.. Skulle bara vara ovanligt om man faktiskt blev nöjd!



Kramelikram ;o)

2010-10-05 @ 18:45:48
URL: http://amandamattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0