Vi hade planerat en tripp till Ikea idag. För att Jens ville ha ett
nytt databord. Och bara för att nämnas, så var det inte mer
än några veckor sen han kastade ut det han hade.
"Jag behöver det inte" , sa han. Jo, tjena.

Inte för att jag har något emot att fara till Ikea, tvärtom!
Har alltid tyckt om att gå runt i detdär stora varuhuset och
snurra runt i sin egna lilla värld. Och självklart ska jag försöka
få med mig nånting hem, även fast jag egentligen inte har råd.
Men ni vet, såntdär småkrafs, som ljus, vaser, ramar, med mera.
Tror aldrig jag lämnat stället utan att ha det där med mig, det är
nästan som måsten, nästan.

Meeeen. Imorse kom min lilla stackare hem från jobbet och hade
både feber och huvudvärk, mitt hjärta gör så ont "bara" för något
sånt. Så någon Ikeatripp kanske det inte blir, men huvudsaken
han blir frisk. ♥ Dessutom går det fler tåg. :)

Och stackars Sandra är också sjukling, och om du ser det
här darling, så ät upp B&J's som jag lämnade kvar hos dig,
jag är säker på att du behöver den mer än jag gör :) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0