Blicken i ögonen.

Har egentligen ingenting speciellt att blogga om. Dagen har varit kvav och
jag har svettat som en gris. Allraminst i tvättstugan. Där stod luften still bland
varma torktumlare, varma torkskåp och varma torkrum. Puvaaah.

Därefter tog allting annat en sån himla tid så vi hann inte jaga mer än en dryg
timme. Men imorgon, DÅ!

Jag längtar såå tills jag får mitt objektiv. Gav mig in en snabbis idag på att försöka
fota hundarna, men det var INTE lätt! Julias "lilla" Doris ställe iaf upp i ett par sekunder!
Dock hade bilden blivit såå mycket finare med objektivet. Men, man tager vad man haver.




Visst är hon bara för underbart söt!? :)

Nu ska jag se sällskapsresan och äta pizza!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0