Min dag i (mobil)bilder och text.

Så uttjatad rubrik, men ändå. Here we go!

Idag var jag back to work. Har ju varit hemma två dagar pågrund av mina
förbannade mage, kändes trots allt bra att få vara tillbaka och tjäna lite pengar!

Nåväl, tanken "skönt att vara tillbaka" önskade jag att jag aldrig tänkt, när min
arbetsdag såg ut såhär:







BLÖTT! Och ja, jag saknar Sandra så mycket att jag har på mig hennes kläder. Förövrigt, inte har jag
påsar under ögonen och ser nerdrogad ut? Nä, bra.

När jag kom hem tog jag en VARM dusch och kröp ner under täcket. Sen städade jag lite och tog tag
i diskberget som har stått och stirrat mig i nacken i nån dag nu.

När Jens kom hem började jag med maten.

 

En kycklinggratäng som var mycket godare än den ser ut. Dessutom åt min kräsna Jens, han åt,
gratäng! whopiidoh!

 

Och såhär såg kocken ut idag. Och där ser ni även hennes lilla duktiga medhjälpare, som dag
efter dag hjälper till och diskar! ♥

Och nu, för att jag känner att jag förtjänar det, ska jag avjnuta en skål..



Hallon! Dock inte färska skogshallon, med what the fudge..

Och min..



..potatistå gör mig sällskap..!

Varför mobilbilder? Jo, min syster har tappat bort laddaren till sin kamera och
då tar hon sig friheten att låna min (?!). Men den återkommer inom en ytterst
snar framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0