Uppdatering på HGGH

Har inte skrivit hur de går med Hejdå! gottegrishull på jätte länge. Har gått till och från.. började ju bra men sen har jag inte skött mig.. är så svårt under sommaren att undvika sliskiga saker.. de är ju lixom de som hör till med sommaren, att man ska unna sig saker. Men nu har jag faktiskt sagt till Carro att hon ska hålla koll på mig och hon har tagit uppdraget på allvar..har fått många sura miner, när jag inte har skött mig och vi har haft våra diskussioner.. men jag har faktiskt börjat lyssnat på henne och avstått från godis och slisk ett par gånger, och sen när vi flyttade till Luleå har vi varit ute och cyklat/gått varje kväll.. de är så kul att se nya saker och nytt folk, så de går faktiskt riktigt bra nu. De är oftast jag som får gnälla på Carro att vi ska fara ut. Försöker inte att tänka på det..heller så mycket.. om man skulle ta de på så stor allvar så skulle man ju aldrig orka..Jag skulle ju tillsut bli tokig, jag försöker att inte äta slisk under veckorna och sen på helgen är de fritt fram bara de är små mängder.. De går sakta men säkert framåt tills jag tillslut når till mig drömkropp. Och så långt bort är den inte!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0