bra början på veckan

Började veckan med att försova mig, vaknade precis när jag skulle börja..
väldigt konstigt, jag som ALLTID brukar vakna av väckarklockan, skumt!
 I alla fall så har de varit en rätt lugn dag idag, har bakat lite småkakor..
Sen har jag även rullat arraksbollar den här gången åt jag 
ingen deg.. En väldigt stolt Sandra! Brukar normalt inte kunna låta bli,
och så smakar jag lite och sen är jag fast.. de är sjukt att
man kan älska deg så mycket som jag gör.. de är fan de bästa jag vet.
Samma är de nog för minna.. Kakdegsmonstrena!

Ikväll ska vi och städa hos Farfar.. han är ju kanske inte världens
bästa på att städa, och han ville att vi skulle komma och hjälpa han
att storstäda.. sen skulle han även bjuda på Pizza, är väll kanske
inte sådär jätte taggad för att städa i hans hus.. de är nog inte städat där på ett tag..
 Men de är ju inte så lätt när farfar är van att farmor alltid städade och tog hand
om honom.. De kan inte vara lätt att mista någon som man levt med
i över 40år, de måste vara jätte tufft!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0