Den där listan

Står i köket och håller på att fixa för ikväll..
mina Älvsbybor är på väg hit och det kommer bli en grym kväll ikväll.
Har egentligen inte tid att blogga ligger efter i scemat lite, är en massa
som måste göras.. Men i alla fall, kommer ni ihåg att jag gjorde en lista
med saker jag skulle gör 2011. Kollade på den idag och jag har
faktiskt gjort det mesta på den, Har tyvär inte kommit på någon
ny lista för 2011 än.. Har hänt så mycket saker på senaste tiden
så har inte hunnit tänka ut en ny lista men det kanske
kommer senare.

Saker att göra 2011

* Göra en tauering
* Åka raggarbil
* Se en rockkonsert
* Körkort
* Åka utomlands
* Tävla i bugg
* Köpa ett trumsett
* Lära mig spela trummor

Blev ingen utlandsresa, och inte heller lära mig spela
trummor men jag vill då inte ens lära mig spela trummor
längre.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0