I sista sekund.

Godmorgon/goddag/whatever!

Ska strax ta bussen in till stan, måste fixa dom sista julklapparna!

Imorgon ska jag dock fara till Julia och hälsa på henne på Grans, blir nog
svinskojj! Och då får jag träffa hennes lilla ormbäbis! :D Ska ha ett nyårslöfte
i år, att skaffa en egen orm! Sounds good, huh? :)

Sen tror jag vi skulle in till piteåstan och kika där, blir bra!

Men VAD ska jag köpa till dom som är kvar? Och en av julklapparna som jag
beställt verkar aldrig komma.. "Upp till 7 arbetsdagar". In my ass, det har gått
2 veckor!

 
Försökte se normal ut. Men inte gick ju de, fattar väl vem som helst.

Nejni, nu måste jag klä på mig. Får be om ursäkt för ännu ett ointressant pissinlägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0