Like a shadow flows in the rain


Har precis avslutat en god måltid bestående av tekakor jag bakade igår, och köpes-gröt. Jäkulskt gott!

Idag har det varit en bra dag. Ungarna på dagiset är lika underbara som alltid och mitt hjärta
smälter alltid så fort jag kommer dit. När jag kom hem tog jag med mig Enya och Julias Blixten
ut i snön och busade, himlarns kul!

Idag vill jag: Baka lussebullar och koka knäck. (eftersom det är lucia imorgon och jag inte
bakat något lussebröd ÄN. Känns lite som att lussebröd hör till lucia, efter är det ganska
ovärt. )
Idag borde jag: Städa och plugga.
Idag funderar jag även på: Att ta med mig Enya och någon mer hund ut på en låååång promenad.

Får väl se vad jag prioriterar. Leta upp nå juliga kläder till imorgon måste jag också göra,
för du ska det lussas på dagiset! Kan inte vänta tills jag får se alla söta tomtar, pepparkaksgubbar,
lucior och tärnor! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0