Oreooreo

Hade en jättefin dag på stan med fina syster, var så kul att träffa henne! ♥

Köpte mest saker till nyår, blev nästan den outfittan jag la upp på bloggen.
Sen köpte jag väl lite andra nödvändiga småsaker.

Det är i sånna här tillfällen man är glad att man inte är någon glamurös
modebloggare. Då hade jag ju behövt vara tvungen att ta kort på alla
jag köpt, fatta jobbigt.

När jag kom hem somnde jag typ en gång. Sen när jag vakna for vi till
Älvsbyn och handlade. Hade tänkt köpa ingridienser och göra oreos
cakepops. Men då kom jag på att jag lika gärna kunde äta dom som
dom var, för mig själv. ;)



Måste ju även tillägga att he it bidde nån räls i underkäken. "Näedu, Minna.. Jag tror
inte vi limmar nån tandställning idag. Ditt tandkött är fortfarande lite inflamerat.
Blir
det inte bättre får vi värsta fall ta bort tandställningen."

"Ajdå"
Svarade jag. Men istället tänkte jag någonting i stil med "Nu jävlar ska jag googla
hur man inflamerar ett tandkött på bästa sätt".
Är de nå fel med de?

Nåväl.. Nu ska jag ha bands of brothers-maraton med mig själv. Puss ♥

Sandra, jag hoppas du får en fin kväll/natt ;)♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh Oreos! tihih dom har så mycket oreos här.. jag visste knappt vad det var innan jag kom hit. Men visst är dom goda? :D puss

2011-12-30 @ 20:20:43
URL: http://linash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0