Puss på du, sa kossan innan han sa MUUU.



Nu jävlar har julstressen drabbat Minna Dahl. Idag har jag fixat dom sista julklapparna,
trodde jag. Då jag nu kom på att jag har en kvar. och DESSUTOM så har inte min
beställda julklapp kommit ÄN. Så jag ska gå och skälla ut dom imorgon. Imorgon ska
jag även fixa den sista julklappen, sen ska jag hinna med att fota min snygga vän Tobbe!

Annars då? Jo, har lite smått panikångest över att jag har 2455599 osedda julkalenderavsnitt.
Så dom tänkte jag avverka ikväll.

Sen har jag även tänkt på, att sen jag skaffade min tandställning. Så kan jag inte le på
bilder! Istället gör jag en förjävla ful min, en annan gång ser jag sur ut, och en tredje
gång ser jag ut som en fjortis (se bilden ovan). Men OJ, vad jag bryr mig.

Det enda jag egentligen bryr mig om är väl den jävla tandställningen som helst hade
varit uttagen redan igår.

Nej, julkalendern var det! Puss och nattinatti! ♥

(angående rubriken: Jag hittade på den själv. Och jag kom på den för att jag tyckte
jag liknade en muuande kossa på bilden. Oki? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0