snabbis

Ska strax ta bussen in till Luleå, ska möta upp my babe och se om jag kan hitta
nå julklappar och kanske nå kul till mig själv, tihii ;)

Och snacka om att jag måste vara den mest olycksdrabbade jäveln på hela jorden.
Magen som precis har blivit någonlunda bra.. men vad tror ni jag vaknar på med idag?
En jävla förkylning! Snorar och har ont i halsen, känner att febern inte är långt ifrån
heller. Tänker droga ner mig med en massa tabletter, och hoppas på att det försvinner.
För jag tänker inte vara hemma från dagiset en dag till! Sen så har jag mkt annat att
göra..

Nej, nu måste jag göra mig i ordning. Bloggar säkert senare! :)


egengjorda armband is the shit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0