Tips: Nu jävlar känns dom bara inte, dom syns också.

Jag tänker vara ärlig. Jag tänker säga som det är. Jag kommer stå för det.

Som den tjej jag (trots allt) är, så vill jag faktiskt att mina kvinnlighet ska synas.
Jag har ALLTID haft supermycket problem med att hitta bhåar som passar, jag
får liksom aldrig brösten att synas. Dom sitter där, men dom syns inte. Jag har
prövat med allt, mindre storlekar, större, olika modeller, etc.

Och i fredags berättade Julia om att hon hade varit in på H&M, där dom numera
börjat sälja nånting som heter "super push-up bh". Så när jag var in till stan in
dag kunde jag bara inte låta bli. Grabbade tag i den första jag kunde hitta, smet
in i provhytten (Sandra gjorde desamma).

Där och då insåg jag att jag blivit räddad från min cpbröst-komplex..

Jag: Hur satt den på dig?
Sandra: Haha.. alltså.. JÄVLAR vilka bomber man fick!
Jag: Ja, eller hur! ÄNTLIGEEN!

Helt klart mitt bäst köp på länge (tack Julia!♥). Och dessutom, 99:- för ett
underverk är ju som en fis i rymden!

 

Nu är det väl bara att invänta små f12:or med linnet tajt åtsittande mot kroppen, nerdraget så att man
precis kan se början på bhn.
;)




Kommentarer
Postat av: blåndi

Var glad för dom där problemen ni har, ni kunde ha haft problem åt andra hållet - att dom inte får plats i vilken jävla bh som helst :/ nu kan ni ju välja om ni vill ha stora eller små!! Meen btw när får jag min bloggdesign omgjord?

2011-12-06 @ 20:54:20
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0