.

Har varit och sett Lag SM i bugg idag på pontushallen med Emelie..
Så himla duktiga dom är, önskar nästan lite att man stod där själv..
men det lär ju inte bli än på ett tag, och om det då över huvudtaget
kommer att ske, Men jag tyckte det var riktigt kul att tävla och om
jag tränar och tränar och åter tränar så kanske
jag någon vacker dag tävlar i Lag SM..

I alla fall imorgon har jag varit utan slisk i 1 vecka, det har gått
oväntat bra den här veckan fast snart kommer väll helvetet, då djävulen
Sandra kommer fram och är arg och sur. Jag och mamma har en deal
att om jag kan hålla mig från slisk och mamma klarar av att sluta röka
så ska vi efter jag gått ut skolan sticka till Happis på Hotell Cape East
på spabehandling och annat mys.

Blir utan slisk i 5-6 månader. Men jag ser inte negativt på det,
det är ju slisket som är den stora boven, dit halva studiebidraget
går varenda månad, och sen mår jag inte bra av det heller,
 sen är de ju inte slutet, och det kommer ju finnas undantag då ja
får äta, som Julen tex, min födelsedag, och vid speciella tillfällen, fast
då ska det vara i normala mängder, typ 1 mumsmums istället för
3 mumsmums.

Nu ska jag vara snäll mot mina päron som jobbar idag med att
städa läggan, så att dom kommer hem till ett städat och fin lägenhet♥
Sen ikväll får vi väll se vad kvällen har att erbjuda, var för jävla sugen
på att sticka ut på galejj, men verkar inte få med mig någon,
ÅH MINNA TA Å FYLL 18 NÅN JÄVLA GÅNG SÅ VI FÅR TA Å FARA UT PÅ KROGEN!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0