....

Så här har min vecka sett ut.
Måndag: sovit, tittat på tv, sovit, datorn, sett film, sovit. 
Tisdag: Sovit, tittat på TV, sovit, datorn, sett film, sovit.
Onsdag: inge feber, piggare, for på skolan, for och firade morfar.
Torsdag: Feber igen och ännu jävligare förskylning.

Jag pallar snart inge mer..går hela tiden och har den obehagliga känslan när man måste nysa..den vill inte försvinna. och att hostan har gått från torrhosta till slemhosta, och att det bara rinner från näsan även fast jag snyter mig HELA tiden och att det finns en mumsig smörgåstårta bit i kylen som INTE väntar på mig utan på min syster..det verkligen suger!!! Nä tror jag ska krypa ner i mamma och pappas säng och se på en film elr nått.

Seee ya (:

Sandra Harlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0