Fullsmockad dag?

Kan ni fatta, att varken jag eller Sandra behöver knalla till skolan,
på hela två månader! Jag har än inte fattat det, vilken befrielse..

Igår var vi hos Tobbe och åt en massa gott, mumsigtmumsigt!

Idag vaknade jag och Jens vid 8, helknäppt. Vi som alltid sover
så jäkla länge. Men hur som helst, så var det riktigt skönt att
inte sova bort halva dagen!

När vi vaknade så sa iaf Jens att "idag far vi till Ikea!". Så mest
troligt blir det en liten tripp to happis! :)

Därefter blir det nog bio i Luleå.

Så, nu vet ni allt om mitt nuvarande liv. Nu ska jag ringa Sandra
och fråga om hon ska hänka till Ikea.

Ha det bra! :)




Så jäkla sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0