Once you go black, you never go back.

Hade bestämt att jag inte skulle blogga förenns jag hade fixat
designen. Men, jag kunde helt enkelt inte hålla mig.

I helgen har jag inte gjort så mycket. Jag och Jens var i Klövern
och bara tog det lungt och mådde gott. På lördagen vaknade vi
halv 4 (!) och då blev vi dessutom väckta. Så vem vet hur länge
vi hade sovit annars?! Haha. Skönt var det då! Sen färgade
söta Julia mitt hår och de blev jättebra! Svart och mörkt, precis
som jag vill ha det! :)

Idag får jag tillbaka min laddarsladd, så då hoppas jag bara ett
Jens har fixat så jag får internet i lägenheten. För då ska jag
börja med designen! Hade ju en bild framför mig hur den skulle
se ut, men för att få det förverkligat måste vi fota bilder. Och den
tiden har nog ingen av oss riktigt nu, så de får bli en annan gång.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0