På Onsdag..


Tror det eller ej. Nä, jag gillar faktiskt kläder. Eller älskar. Men då måste allting
klicka till. Passform, att plagget är snyggt och såklart att man inte ser ut som en
fet säck. Dock så krävs det mycket engagemang från min sida för att hitta ett sånt
plagg. Men, på Onsdag smäller det! Då ska jag till käftis, och mamma var ledig så
då passar vi på. Hoppas bara jag hittar nått nu då.. Behöver verkligen nått nytt!
Sist jag shoppa var i Stockholm, 2 December. Opsidopsi.


Från Gina och Hm. Ser ni någon likhet mellan plaggen? Jo, att alla har knappar i mitten..
sååå typiskt mig!

Och Honeybunney, BLOGGA!

Kommentarer
Postat av: Lisa

nooooooooooooottttttttttt det var långt somfan och svart. jag har tp blondt hår och kort!

2011-02-20 @ 15:05:39
URL: http://dahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0