Tralala

Hade precis tänkt skriva att fredagen håller på att lida mot sitt slut..men såg ju nu att de är lördag.
Men menade ju såklart att det för min del börjar lida mot sitt slut..alltså att de snart börjar vara dags för sängen.
idag hade vi klädsim på skolan..helvetes jobbigt. Räddade en docka på 1 min och 28 sek eller nått sånt. Man skulle simma till de djupa och sen dyka ner och hämta upp den och sen simma tillbaka. känner mig rätt stolt över mig själv. Kom hem och proppade i mig godis så nu har jag typ ont i magen..suck. Att jag aldrig kan fatta att jag måste sluta med fucking godis..även fast suget efter de är hemskt..men de är alltid så att man ALLTID köper för mycket godis och efter 5 godisar är man less, som de känns nu så vill jag inte se godis nå mer..men säkert i morgon kommer jag äta upp godiset som är kvar och få ont i magen igen...

Vilket kul inlägg de här blev..visste egentligen inte vad jag skulle skriva om så då blev det här...lite kämpigt att försöka hålla igång bloggen nu när Minna inte bloggar lika ofta. Hon har som ni kanske inte vet inget internet. 
Aja nu ska jag ta och krypa ner under täcket och lyssna på vaken(radioprogram)
Hejdå med er!

Sandra Harlin  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0