Cream chees-gubbar.

Sommar, svenska jordgubbar, choklad och grädde går väl lite hand i hand. För
det finns väl nästan inget godare än att doppa sina gubbar i choklad, eller bara
äta dom med lite lättvispad grädde?

Jag tycker om att pröva nya saker, och tycker att både choklad och grädde kan
bli lite tråkigt i längden. Så när jag såg ett inlägg på blogg.se hemsida, om vad
man också kan doppa jordgubbarna i, slog jag till på en gång!

Och idag, hade min gulliga farmor varit förbi med en massa små, röda skapelser.
Och då passade det ju yppeligt att pröva det nya "doppet".

Det enda man behöver är:

♥ Cream cheese (philadelphiaost)
♥ Vaniljsocker
♥ Farinsocker

Bara blanda efter tycke och smak!



Kan säga er att det var gudomligt gott, absolut något jag kommer fortsätta med hädanefter! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0