Jävla Jens.

Tro det eller ej, men jag tvingade mig upp före 11 imorse, nöjd chej!
Sen har jag bara tagit det lungt, läst bloggar, tagit en varm, lång dusch.
Och appropå dusch, när jag står där och njuter av det varma vattnet, ser
jag någonting blått som skymtar i ögonvrån. Efter en närmare titt ser jag
att jag har fått två FETA blåmärken på armen. Jävla Jens, han ska alltid
lyckas nypa mig på gäddhänget..


Ser ni? Jättefint. Verkligen.

Nåväl, ska nypas tillbaka en vacker dag. Nu ska jag däremot klä på mig och göra mig
i ordning för att följa Jens när han ska tatuera sig, 3:e gången gillt. Det roliga är att
han inte vågar erkänna att han vill att jag ska följa för att hålla han i handen, tihihi ;)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0