Härskadetståenfiffigrubrikmenensånkundeinteminnakommapå.

02:36. Ännu en natt med klarvakna ögon. Kan visserligen bero på att jag sov
nonstop till klockan 3 idag, men ändå liksom? Liitee trött borde jag väl ändå
känna mig? Var är John Blund när man behöver honom?

Appropå John Blund, så var det inte alls länge sen jag var livrädd för honom. Mamma
kunde ibland säga att "snart kommer John Blund, så då måste ni ligga i sängen". Jag
hatade när hon sa det. För då låg jag länge, länge och tittade mot fönstret. Inte ville
jag väl att någon helt främmande karl, man, varelse, vid namn John Blund skulle komma
till mig. Vem var han? Hur såg han ut? Den ovisheten skrämmde mig.


Minna Fluff.

Nåväl, <--- internet slutade funka när jag skulle publicera inlägget, så allting jag hade skrivit
härifrån försvann och nu orkar jag inte skriva om det. dööö internet, döööööö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0