.

Händer inte så mkt i mitt liv just nu,
 på dagarna jobbar jag och på kvällarna sitter jag för
det mesta här och uppdaterar facebook varje minut.
Var ju först tänkt att följa med Minna och Jens till trästocks i helgen,
 men när jag fick höra om att det skulle bo i tält och pissa
i en bajamaja sa de stopp. Jag är inte kräsen av mig,
men nä jag kände inte helt enkelt för de.
Sprit +skräpmat = skvärrfare..
skvärrfare+bajamaja = INTE BRA!
och jag är exstrem känslig mot skräpmat blandat med sprit.
Jag blir sååå dålig i magen,
så jag satsar på Luleå kalaset i stället, och far till Linnea istället
på all inclusive i helgen.
kommer nog bli riktigt skojj! rockabillybrudarna ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0