Home sweet home

I helgen har jag varit hos Linnea som ni alla kanske redan vet, har blivit att dricka både fredag och lördag så nu är man rätt sliten, kommer nog sova gott ikväll. I fredags vart jag bjuden på mat hos Dennis (Linneas killes) föräldrar i korsträs, sen for vi ut och cruisa på byn.. typ dött, men de var kul.. sen på lördag blev det först fotografering  och sen kom Tobias förbi och sen for vi till pubtältet.. träffade en massa folk jag inte har sett på jätte länge. Men nu känner jag mig mättat på den där fronten, så nu blir de nyktert ett tag. så de är typ min helg.
Linnea har dom flesta bilderna så jag kan inte lägga ut nån bildbomb. Men lite bilder har jag.






Rockabillybrudarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0