Out in the cold.



Kom precis in från en härlig promenix med Sandris. Bara man orkar lyfta på arslet
är det ju så himla skönt att vara ute! :) Nu har jag slått på Bandit på radion och
ska ta en varm och skön dusch, och som strösslet på glassen blir det att se
Halv åtta hos mig! (vad annars)

Imorgon är det fredag, tycker veckan har gått otroligt fort! Trots det
ska det bli riktigt, riktigt skönt med helg! :)

Nejni, nu ska jag slösa bort några liter vatten, sovsött! ♥

"Always together, never apart. Maybe by distance, but never in heart."




Kommentarer
Postat av: Lisa

nej?:) vet inte!:( ska spara ut det till sommarn och göra mitt hår blont!!!!

2011-03-11 @ 13:42:53
URL: http://dahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0